Ürün Şikayet Panosu


Bir Şikayet mi Var?

Bir tüketici olarak en doğal hakkınızdır satın aldığınız üründen dolayı maruz kaldığınız zarar için şikayette bulunmak. Bir cep telefonu ya da tablet bilgisayar satın aldınız. Ama daha keyfini bile süremeden bozuldu. Telefonunuz durup dururken ağır çalışmaya başladı. Laptopunuzun ekranında bir çizik ya da ölü piksel belirdi. Televizyon satın aldınız görüntü gelmiyor. Fotoğraf makineniz düzgün odaklamıyor. Dijital uydu satın aldınız daha haftası dolmadan bozuldu.

Ürünü servise verdiniz ama uzun zamandır geri dönüş yok. Hizmet kalitesi düşük. Satıcı firma satışını yapmış ve aradan çekilmiş. İlgilenmiyor. Üretici firma hala ürünü incelemekte. Servis ürünün muadilini bile vermemiş mağdur durumdasınız. 

Siz de bu durumlardan bir veya birkaçından muzdaripseniz hemen şikayetinizi yorum olarak yazın. Ayrıca bir sayfa olarak yayınlayalım. Dijital dünyada sesiniz olalım.

Ürünlerle İlgili Şikayetleriniz Belirtin


Üye olmak zorunda kalmadan,  form doldurmadan rahatça şikayetinizi belirtin.

1 yorum:

  1. Balıkesir EV Kurdan aldığım Fujifilm hs 55 makinemi birinci yıl çerisinde alttaki Trimpot bağlantı vidası plastik olduğundan dolayı çatladı kırıldı fuji servisne gönderdim 75 TL ödedim çok para ikinci yıl içerisinde Kozmatik olarak yapış yapış oldu adeta eridi soğan zarı gibi soyulmaya başladı bu arada toz tutmaya başladı nedenini anlayamadım Tabi ki zaman aşamasından garantisi de bitmiş di video çekimi gayet iyi Fotoğrafları benim için güzel sadece boyası kozmatik olayından dolayı rahatsız oldum

    YanıtlaSil

Ürün Hakkında Yorum Yapın Şikayetinizi Yazın